Afscheid Sjouke Borger en Klaas Struiksma

30 mei 2020 11:00

Woensdag 27 mei was het de laatste training van de beide vrouwenteams, dit betekende ook het afscheid van Sjouke Borger en Klaas Struiksma.

AfscheidTrainersVrouwen.jpg

Klaas zet zich al een aantal jaren met passie en plezier in voor vrouwen 2. Vooral door deze passie en door openheid heeft hij van vrouwen 2 een hecht team gemaakt. Willen winnen is altijd het doel geweest, maar het moet vooral gezellig zijn!

Van Sjouke nemen we na een jaar afscheid. Sjouke was bij veel activiteiten aanwezig op de club, een echte clubman. Sjouke geeft daarom ook zelf aan dat SV Marum een plekje in zijn hart heeft gekregen.

Beide heren konden door de coronamaatregelen het seizoen helaas niet afmaken en daardoor zag het afscheid er net iets anders uit dan wenselijk.

We willen beide heren heel erg bedanken voor hun inzet bij de club.