SV Marum start met 7 tegen 7 voor mannen in competitieverband

5 juni 2020 10:45

Komend seizoen groeit de seniorenafdeling van onze vereniging. Zo komen er een groot aantal JO-19 spelers over naar de senioren, en ook onze A-selectie wordt wederom uitgebreid. Daarnaast wordt ook het vrouwenvoetbal steeds populairder.

Vanuit onze leden kwam steeds vaker de vraag of het mogelijk is om een 7 tegen 7 team voor mannen op te richten. Na een aantal gesprekken en inventarisaties is gebleken dat hier voldoende draagvlak voor is en wij hiermee dus in een behoefte kunnen voorzien.

Bij het 7 tegen 7 speel je op een half veld samen met je leeftijdgenoten, de minimale leeftijd is 35 jaar. De wedstrijden vinden 1 keer per maand plaats. Op een vrijdagavond speel je 3 wedstrijden tegen andere teams uit de competitie. De speellocatie wisselt hierbij steeds per vrijdag.

Mocht je daarnaast ook nog willen trainen, dan ben je vrij om elke donderdagavond aan te schuiven bij onze rest-senioren. Zij spelen elke donderdag een grote partij, om daarna gezellig na te zitten in ons clubhuis.

Heb je interesse  om aan te sluiten? Mail dan naar Andre Boezerooy. [email protected]

7-7.jpg