Grote Clubactie

21 september 2020 7:45

Op zaterdag 19 september aanstaande start de vernieuwde en corona-proof Grote Clubactie 2020. SV Marum is weer van de partij en we hopen dat iedereen binnen de vereniging en die ons een warm hart toedragen ons wil steunen in deze bijzondere en moeilijke tijden door zoveel mogelijk loten te verkopen.

Dit jaar kunnen zowel de loten digitaal als via het verkoopboekje verkocht worden en er zijn duidelijke richtlijnen voor als je met verkoopboekjes langs de deur wilt bij buren, vrienden, opa en oma, vader en moeder. We hopen ook dit jaar de Grote Club Actie tot een succes te maken. Natuurlijk alles veilig en volgens de richtlijnen van het RIVM.

Aan de jeugdleden van de JO9 t/m JO/MO 13 zullen de leiders bij de wedstrijd van zaterdag 19 september de verkoopboekjes uitdelen aan de spelers en mogen de spelers na de wedstrijd direct op pad.

Let op: wij vragen deze jeugdleden minimaal 5 loten te verkopen namens de club.

Dit jaar geven we als SV Marum een mooie prijs aan de beste individuele verkoper en het beste verkopende team.

De jeugdleden buiten deze categorie vragen wij de club wel te steunen door de digitale verkooplink https://clubactie.nl/lot/sv-marum/437966 zo veel mogelijk door te sturen naar familie en vrienden. Vraag evt. je persoonlijke verkooplink of een verkoopboekje aan via [email protected] om mee te dingen naar leuke prijzen.

QR_Code.jpg

Voor meer informatie zie bijgevoegde documenten en bekijk het filmpje https://www.youtube.com/watch?v=pq3tUEAEasg&feature=youtu.be

Om te kijken hoe je corona proef met je verkoopboekje langs de deuren kunt gaan.

Informatie voor de loten verkopers, klik hier
Coronaproof langs de deuren, klik hier

Voor vragen mail naar [email protected]