De jeugd van SV Marum speelt de komende weken alleen nog maar thuiswedstrijden.

29 oktober 2020 18:45

Ook al is er (even) een competitie stop, dit weerhoudt de jeugd van SV Marum er niet van om te blijven voetballen op de zaterdagen. De komende vier weken worden er alleen nog maar thuiswedstrijden gespeeld.

Klik hier voor een  beeldverslag.

De jeugd tot onder de 19 kan op deze manier aan zijn techniek blijven werken en blijft zo goed in vorm. Net zoals tijdens de eerste lock down, waarin de jeugd kon genieten van vier weken voetbal academie, wordt de jeugd deze vier weken getrakteerd op een mini voetbal academie waarin ieder week het voetballen in wedstrijd verband centraal staat. Natuurlijk is het jammer dat de competitie gestaakt is, maar dat neemt niets weg van het plezier dat de jeugd aan dit spel beleefd. Naast het voetbaltechnische aspect is er ook ruimte voor het sociale aspect. Juist in deze tijd is het zo belangrijk elkaar fysiek te ontmoeten.

Gelukkig dat de club bezit over een zeer actieve groep trainers onder leiding van John en Jens van de Ploeg ondersteunt door een aantal stagiaires van het Alfa-college en vrijwilligers van de club.

Mocht het jou of uw zoon/dochter nu ook leuk lijken om bij deze club te komen voetballen? Proberen mag altijd! Mail gerust naar [email protected].