Rabobank Club Support

13 november 2020 20:00

S.v. Marum heeft dit jaar meegedaan met de Rabobank Club Support actie. De Rabobank stelt ieder jaar een deel van de winst beschikbaar voor maatschappelijke initiatieven, waaronder ook voetbalverenigingen.

Maar liefst 300 clubs hebben dit jaar meegedaan. Leden van de bank kunnen stemmen op hun favoriete club: hoe meer stemmen voor onze club, hoe hoger de bijdrage! De afgelopen weken hebben veel leden op ons gestemd. 12-nov is bekend gemaakt dat de opbrengst eur 1.760 bedraagt, een super resultaat!

De opbrengst gaan we gebruiken voor investeringen in ons sportpark (o.a. aankleding nieuw kunstgrasveld) welke nodig zijn als gevolg van de komst het Integraal Kind Centrum.

Het is mooi om te zien dat er zoveel betrokken leden zijn die deelnemende clubs een warm hart toedragen.