Uitreiking prijzen grote clubactie zaterdag 12 december

29 november 2020 11:45

Donderdag 10 december is de trekking van de winnende lotnummers van de grote clubactie.

Dinsdag 15 december zullen wij als SV Marum de cheque ontvangen met daarop het bedrag wat wij aan verkoopopbrengst hebben opgehaald met het verkopen van de loten dit jaar.

Aangezien zaterdag 12 december de laatste zaterdag training is voor de winterstop, zouden we deze ochtend graag de jeugdspelers die loten hebben verkocht willen vragen om allemaal om 10u om de verdiende prijzen:

Best verkoper/ster
Best verkopende team
20 loten verkoper/ster voucher/oorkonde
25 loten verkoper/ster Masita techniekbal
in ontvangst te komen nemen.

Graag zien wel alle spelers van de JO9 t/m JO/MO 13 op zaterdag 12 december om 10u bij het kunstgras voor de uitreiking.

Helaas kunnen wij als JAC dan nog niet de definitieve cheque tonen met de verkoopopbrengst, maar kunnen we u wel een schatting van de opbrengst vermelden.

Later in de week zullen we dan de cheque via de website bekend maken.