SV Marum haalt mooi bedrag op met Grote Clubactie

17 december 2020 20:15

Voor de 2de keer deed SV Marum dit jaar mee aan de Grote Clubactie.

125 kinderen van de JO8 t/m JO/MO13 hadden een lotenboekje ontvangen om Coronaproof loten namens SV Marum te verkopen.

Tijdens de laatste training voor de winterstop op zaterdag 12 december werd de jeugd bedankt voor hun inzet en werd de cheque met het eindbedrag uitgereikt aan Jacco Strik van het hoofdbestuur jeugdzaken door Marleen Dekker namens jeugd activiteiten commissie. Ook werden de te winnen prijzen uitgedeeld.

Er zijn 26 kinderen die 25 loten of meer hebben verkocht. En daarmee hebben ze een mini trainingsbal van Masita gewonnen. De kinderen hebben na de uitreiking een kleine clinic gehad van trainer Niek, wat ze allemaal met deze bal kunnen doen.

Het bestverkopende team is SV Marum JO9-2 met een gemiddelde van 26 loten per speler. Om de prijs te incasseren moet het team helaas nog even geduld hebben, aangezien dit een thuiswedstrijd van het 1e elftal bij wonnen is en na afloop van de wedstrijd lekker patat eten met elkaar.

En dan is er natuurlijk ook een speler die het meest heeft verkocht. En dat is dit jaar Esther Ottema van de MO13. Met maar liefst 73 loten! Esther wint een cadeaubon van clubsponsor Nienhuis sport.

Het eindbedrag is 3611,70 euro. Alles bij elkaar kan SV Marum niets anders zeggen dan dat de Grote Clubactie 2020, ondanks de corona, weer een groot succes is geweest.

Klik hier voor de foto's