Nieuwe materiaalman voor sv Marum: Stephan de Vries!

19 mei 2021 16:45

Vanaf aug 2021 nieuwe materiaalman voor sv Marum: Stephan de Vries!

Voetbal zonder materiaal is niet mogelijk. Deze belangrijke vrijwilligersfunctie is jarenlang ingevuld door Eric Peter van der Veen (Eppie). De afgelopen jaren heeft Eppie prachtig werk verricht: naast routinematige zaken als vervangen van kapotte ballen, sokken etc heeft Eppie de hele organisatie erom heen goed staan: rondom de zomer een bijna militaire operatie rondom inleveren-, indien nodig vervangen en weer uitgeven van materiaal en tenues. Daarnaast heeft Eppie goede contacten & korte lijnen met Henk Nienhuis (de belangrijkste leverancier van materiaal) en de sponsorcommissie (met name voor tenues): dit zorgt ervoor dat onze leden met goed materiaal kunnen voetballen. Tevens heeft Eppie er voor gezorgd dat leiders en trainers m.b.v. lockers en ballenkarren efficiënt bij hun materiaal kunnen.

Namens het bestuur en ongetwijfeld alle leden, wil ik Eppie hierbij enorm bedanken voor zijn waardevolle bijdrage aan onze vereniging!

Gelukkig blijft Eppie verbonden aan sv Marum als zeer betrokken jeugdtrainer én heeft hij toegezegd om zijn opvolger (Stephan de Vries, lees hieronder) goed in te werken. Voor wie hem niet kent, hieronder introduceert Stephan zichzelf kort:

Zoals hierboven te lezen is ben ik vanaf het nieuwe voetbalseizoen (2021-2022) de nieuwe verantwoordelijke van de materiaalcommissie. Om deze reden zal ik mij even voorstellen voor de mensen die mij nog niet kennen. Mijn naam is Stephan de Vries, ben 23 jaar en geboren en getogen in Marum. Van jongs af aan ben ik al lid van SV Marum en ben, na het doorlopen van de diverse jeugdelftallen, nu speler van Marum 4. In het verleden was ik voornamelijk als jeugdscheidsrechter actief binnen SV Marum. Om de taken van materiaalman zo goed mogelijk uit te voeren, zal ik de komende periode meelopen met Eppie, waarin ik ook kennis zal maken met de trainers en leiders van de diverse jeugdteams.”

Tot de overdracht is afgerond kunt u zich bij Eppie melden inzake materiaalvragen. Zodra de overdracht is afgerond, rond aug 2021, wordt Stephan het rechtstreekse aanspreekpunt.

Het bestuur wenst Stephan veel plezier en succes met zijn nieuwe rol.