Sparen voor SV Marum met Voetbalpassie bij de AH

10 september 2021 13:45

Vanaf 13 september kan je in de AH app sparen voor de clubkas van SV Marum. Hierbij maak je ook nog kans op vette voetbalprijzen!

Zo doe je mee

1. Download de AH app als je deze nog niet hebt. klik hier voor de app
  2. Ga naar de Voetbalpassie tegel onder 'Mijn Albert Heijn' op het beginscherm van de AH app.
  3. Bevestig je deelname aan Voetbalpassie en kies je voetbalclub.
  4. Bevestig dat je mee wil doen aan de winactie.

Zo ben je klaar om te sparen en maak je automatisch kans.

Deze prijzen kun je winnen

Maak kans op vette voetbalprijzen zoals:

• 100 tickets voor het Nederlands elftal
  • Backstage stadium tours, inclusief rondleiding, diner en wedstrijd
  • Ballenjongen of meisje tijdens de wedstrijden van Oranje

albertheijnactievoetbalpassie2021banner-768x432.png

Start met sparen vanaf 13 september

Heb je je aangemeld voor Voetbalpassie in de AH app? Dan spaar je van 13 september t/m 3 oktober voor de voetbalclub die jij wil steunen. Bij iedere €1 aan deelnemende producten spaar je 1 punt. En bij een volle spaarkaart van 10 punten sponsor je je club al met €1. Doneer iedere volle spaarkaart zo snel mogelijk, dan zie je het saldo van jouw club meteen oplopen.

Deelnemende producten

Spaar Voetbalpassie punten bij iedere €1 aan alle deelnemende merken, al het verse fruit, alle winkel afgebakken broodjes en Alle AH Goudse kaas van de zelfbedieningsafdeling. Sparen kan bij alle Albert Heijn en AH to go winkels in Nederland en bij online bestellingen.