Wij hebben uw stem nodig

25 september 2021 20:15

Iedereen verdient een club. Het is als een tweede thuis. Een plek waar je elkaar ontmoet, elkaar sterker maakt en helemaal jezelf kunt zijn. Daarom steunt Rabo Clubsupport lokale clubs. Dat is goed voor de club & geweldig voor de buurt. SV Marum doen mee met Rabo Clubsupport en we hebben uw stem nodig, want iedere stem is geld waard!

Door de komst van het IKC is er een nieuw kunstgrasveld aangelegd. Omdat het een half veld betreft gaat jeugd het veld veel gebruiken. De vereniging moet zelf zorgen voor aankleding (verlichting, dugouts, entree naar het veld en trainingsmateriaal op het veld). Hier zullen wij dan ook de volledige opbrengst aan besteden.

Stem op ons!

Dat kan in de stemperiode tussen maandag 4 en maandag 25 oktober 2021. Klanten en leden van de bank kunnen via de website of de app van de Rabobank vijf stemmen uitbrengen, waarbij u maximaal twee stemmen per club kunt uitbrengen. Uw stem maakt voor ons echt een groot verschil. Veel dank voor uw hulp!

Bent u nog geen lid dan kunt u contact met de Rabobank opnemen en een lidmaatschap aanvragen. Dit kost niks maar u kunt wel profiteren van alle ledenvoordelen.

Alvast bedankt voor uw stem.

Delen wordt op prijs gesteld.

RaboClubsupport.jpg