JO15-2 in nieuwe outfits

14 december 2021 15:45

Net als vorig seizoen zijn de spelers van de JO15-2 tijdens de trainingen te herkennen aan hun zwarte outfits gesponsord door Ter Veer Techniek en XLC X-cellent Bike Components.

En wat een genot is het om de spelers te zien trainen onder begeleiding van hun trainer Arnold Boekema. Het plezier spat ervan af en de spelers groeien iedere week. Dit is ook terug te zien in de wedstrijden, waar wekelijks mooi voetbal te zien is en de JO15-2 bovenin meedraait in de competitie. Als er na de winterstop weer publiek bij de wedstrijden mag komen, dan is het zeker aan te raden om een wedstrijd van deze toppers te bekijken!

JO15-2.JPG