Voorbereiding unieke kampioenswedstrijd JO13-1

2 februari 2022 15:45

Momenteel is de JO13-1 volop bezig met de voorbereiding voor een unieke kampioenswedstrijd binnen SV Marum.

Het team onder leiding van Tom Boezerooy en assistenten Koenraad Aalders en Jos Koenes bezet momenteel de 1e plaats in de hoofdklasse poule A en heeft met nog 2 wedstrijden te gaan aan 3 punten genoeg om het kampioenschap te behalen.

Voor geheel SV Marum zal dit een unieke promotie kunnen betekenen. De JO13-1 zal namelijk het eerste team in de geschiedenis van SV Marum op divisie niveau kunnen gaan spelen!

Door een verplicht lange winterstop is dan uiteindelijk de eindstreep hiervoor binnen handbereik. De trainingen zijn inmiddels al een aantal weken hervat en de eerste oefenwedstrijd was al een feit. Afgelopen zaterdag was de generale oefenwedstrijd tegen de koploper in de 2e divisie, HFC ’15. Zoals verwacht hadden de mannen en dame van Tom het zwaar tegen deze pittige tegenstander. Maar door een standaard situatie wist Marum toch het enige doelpunt van de wedstrijd te maken, 1-0 SV Marum. Een bemoedigende uitslag voor de zware taak die voor hen ligt.

Aanstaande zaterdag heeft het team de eerste kans om het kampioenschap binnen te halen. Om 9.00 uur wordt er thuis gespeeld tegen SC Bolsward JO13-1.

Iedereen die het team zou willen aanmoedigen is van harte welkom!*

* toegang conform ‘’protocol verantwoordt sporten’’

SVMarumJO13-1SCBolswardJO13-1Klein.jpg