Jeugd Sponsor Actie Poiesz weer van start!

13 februari 2022 13:30

Vanaf maandag 14 februari mag SV Marum weer meedoen aan de jeugd sponsor actie van de Poiesz!

Tussen 14 februari en 9 april krijg je bij elke €10 aan boodschappen een sponsormunt. Bij de wekelijkse Jeugd Sponsor Aanbiedingen en bij sponsorproducten ontvangen klanten extra sponsormunten.

Wij hopen natuurlijk dat jullie zoveel mogelijk munten in de SV Marum koker in de winkel van de Poeisz Opende zullen doen. Zodat SV Marum weer een mooi extra bedrag kan besteden aan materiaal voor de jeugd.

De munt van 2022 heeft een blauwe rand.

Alle oude munten zijn NIET meer geldig en mogen ook Niet in de kokers gedaan worden!

Aangezien niet alle leden boodschappen zullen doen bij de Poeisz zullen we net als voorgaande jaren, de wekelijkse spaarsprinter aanbieden via de website van SV Marum, met 1 of meerdere afhaallocaties in Marum, om op deze manier extra munten te sparen. Hou dus de website, facebook en groepsapp de aankomende weken goed in de gaten. Door het kopen van de spaarsprinter steun je toch de club met sparen.

Voor degene die bij een andere Poeisz dan Opende de boodschappen doet en munten mee neemt voor SV Marum, zullen wij vanaf zaterdag 19 februari op zaterdag bij de ingang van de kantine een inzamelemmer plaatsen zodat deze munten toch verzameld kunnen worden. We vragen jullie om ze niet op te sparen tot het einde, maar ze wekelijks in de emmer te deponeren.

Voor de weekaanbiedingen kijk op https://www.poiesz-supermarkten.nl/reclamefolder

Jeugd Activiteiten Commissie SV Marum

2100791_POIESZ_FB_BERICHT_TIJDLIJN_CLUBS_DEF.png