Bestel deze week een zak á 1,5 kilo appels en steun hiermee de club met de jeugd sponsor actie.

5 maart 2022 18:30

Voor de gene die geen boodschappen doet bij de Poiesz en wel de club wil helpen bij het sparen van jeugd sponsor munten bieden wij als JAC deze week weer de mogelijkheid aan om via de website de spaarsprinter van deze week te bestellen.

Voor € 1,99 ontvangt u een zak á 1,5 kilo Elstar appels.  Per verkochte zak appels ontvangt de club 15 extra sponsor munten.

Bestel voor donderdag 10 maart 11u via het bestelformulier, klik hier,  het aantal zakken appels die u wilt ontvangen, onder vermelding van uw naam en emailadres.

Via uw emailadres zult u van [email protected] een betaalverzoek (tikkie) ontvangen voor uw bestelling. Het verzoek om de betaling zo spoedig mogelijk te doen na ontvangst.

De bestelling kunt u zaterdag 12 maart van 9.30-10.30u afhalen uit de kantine. Hier zal iemand van het JAC aanwezig zijn om ze uit te delen.

Indien u nog vragen heeft, mail [email protected]

Met vriendelijke groeten het JAC

image5.jpeg