Doelman Kleiker van Harkemase Boys naar SV Marum

4 maart 2022 13:45

Marum- Keeper Klaas Kleiker is volgend seizoen te bewonderen bij SV Marum. Kleiker volgt hiermee zijn huidige trainer Jan-Piet Bosma van 3e divisionist Harkemase boys naar het Marumse.

De 29 jarige inwoner van Roden heeft onder andere bij ONR, VEV’67, VV Roden, Be Quick Groningen het doel verdedigd en staat nu bij Harkemase boys onder de lat.

Andre Boezerooy: “Wij zijn zeer content dat Kleiker voor SV Marum heeft gekozen. Een keeper met veel kwaliteiten en een ruime bagage, daar komt bij dat wij momenteel niet te ruim in de keepers zitten”.

“Na 2 jaren Harkemase boys is het tijd om wat anders te gaan doen. SV Marum is momenteel in de regio de club die mij het meest aanspreekt. Een mooie jonge selectie met een prima staf en de club straalt ambitie uit, aldus Klaas Kleiker.

Kleiker.jpg