Groefsema pakt de verzorging weer op bij SV Marum.

16 maart 2022 14:00

Volgend seizoen is Gert Groefsema weer verantwoordelijk voor de verzorging bij SV Marum.

De Marummer pakt de draad op na een tussenpauze van twee jaar. Gert is in de afgelopen jaren in verschillende hoedanigheden met SV Marum verbonden geweest. Van speler tot leider, van verzorger tot supporter. De club vindt het dan ook fijn om deze clubman weer binnen de gelederen te hebben.

Groefsema neemt de taken als verzorger over van Marcel Pascal die in de afgelopen twee jaren de verzorging met veel inzet heeft opgepakt en breed beschikbaar heeft gemaakt voor de leden van SV Marum.