Kick-Off Walking Football Marum groot succes.

4 april 2022 19:45

Op zondag 3 april vond de aftrap van het Walking Football Marum plaats middels een tweestrijd tussen WF VEV uit Leek en WF Marum. De gasten uit Leek waren met 14 mannen naar Marum getogen, doordat de Marummers met 15 man sterk waren bleek het mogelijk per club 2 teams van 7 man te formeren.

Henk_en_Piet.jpg

Voorafgaand aan de  ‘tweestrijd’ werd oud Marum trainer en oud prof Henk Hartkamp als ambassadeur WF Marum gehuldigd. Hem werd een mooi aandenken in de vorm van een WF Marum shirt aangeboden (zie foto). Na de koffie en cake vooraf vertrokken de mannen naar de kleedkamer om vervolgens op het Henk Hartkamp-Court (de jeugdarena) aan te treden. Op zaterdag 2 april hebben de broers St. Juste (Yoshua, Jeremiah en Benjamin) onder goedkeurend oog van hun oma en moeder een samenwerking met het bestuur van SV Marum getekend. Hierdoor is de naam St. Juste voor de komende tijd verbonden aan de jeugdarena, een mooi gebaar wat in heel Marum zeer wordt gewaardeerd! Maar deze zondag was het het Henk Hartkamp-Court.

WF_Marum_WF_VEV67.jpg

Na een gezamenlijke warming-up onder leiding van WF Marum trainer Gerard van der Ploeg, daarbij geassisteerd door de nog immer duidelijk aanwezige stem van Henk Hartkamp, werd een fotomoment gehouden. Hierna werden de onderlinge wedstrijdjes gespeeld waarvan de uitslagen alweer vergeten zijn. De lol echter niet.

Rond een uur of half twaalf waren de wedstrijdjes afgelopen waarna een ieder zich naar de kantine van de SV Marum haastte om nog even na te kletsen onder het genot van de door de WF Marum dames gesmeerde broodjes, (Eric Peter, dank voor het aanbieden van de broodjes). Unaniem was de mening dat het zeer geslaagd was.

Vanaf vandaag staat WF Marum open voor een ieder (vanaf 55 jaar) om zich aan te melden. Het huidige trainingsmoment staat op zondagmorgen (van 10.30 u tot 11.30 u) gepland, bij voldoende animo zal ook op de donderdagmiddag vanaf 16.15 uur een trainingsmoment worden gepland. Voor meer info: Piet van Til (06-58959873) e-mail: [email protected] of kijk op de website van svmarum.nl.

WF_Marum.jpg