Sander Broekema nieuwe trainer van 2e selectie SV Marum

3 februari 2023 14:15

Met ingang van voetbalseizoen 2023/2024 is Sander Broekema als trainer voor de 2e selectie van SV Marum aangesteld.

Broekema is woonachtig in Marum en heeft uiteraard een verleden bij de club. Zo heeft hij  als voetballer alle jeugdelftallen doorlopen, totdat een knieblessure  voor een abrupt einde zorgde.

Sander is niet bij de pakken neer gaan zitten, maar is als jeugdtrainer aan de slag gegaan bij zijn SV Marum. Inmiddels is de 27 jarige Marumer in het bezit van een UEFA-C licentie.

De afgelopen twee seizoenen is Sander als trainer van VV Buitenpost JO-19 actief geweest en keert nu terug naar SV Marum.

Het lijkt mij een mooie uitdaging om met deze selectie aan de slag te gaan. Een jonge, gretige, talentvolle groep. Prachtig om daar mee te gaan werken en de meeste jongens ken ik nog vanuit mijn werkzame periode bij de jeugdafdeling’, aldus de enthousiaste Broekema.

Wij zijn heel tevreden met de aanstelling van Sander als nieuwe trainer van onze 2e selectie. Hij is zeer gedreven en enthousiast. Mooi om te zien dat een talentvolle, jonge trainer en SV Marum elkaar weer weten te vinden’, besluit Gert Heuker namens de TC.

sander_2.jpg