S.V.Marum JO-15-2 tegen Kollum JO-15-2

22 oktober 2023 15:15

Op papier een makkelijke wedstrijd tegen de nummer laatst van de competitie.

JO-15-2-02.jpg

Niets bleek minder waar want Kollum tikte de bal mooi rond en scoorde al snel de 0-1.  Marum had wat moeite met elkaar te vinden op het veld. Niet zo vreemd omdat er 3 hulpen waren uit de 15-3 en 2 uit de 15-1.  De vakanties van enkele spelers waren al gepland voordat de nieuwe datum van deze inhaalwedstrijd bekend was. Langzamerhand werd Marum sterker en na een prachtige steekbal werd het 1-1. Iedereen deed zijn best om er een goede wedstrijd van te maken.  Na een mooie aanval over rechts werd de bal prachtig bij de 2e paal neergelegd en werd de bal vakkundig in het net getikt. De keeper was kansloos. Ruststand 2-1.

In de 2e helft werd de wedstrijd intensiever. Beide teams hadden het gevoel de wedstijd winnend te kunnen afsluiten maar dan moesten ze allebei goed blijven voetballen. Dat gebeurde ook door beide elftallen waarbij Marum de 3-1 binnen tikte.  Over en weer waren er nog spannende momenten maar gescoord werd er niet meer.

Na afloop schudden beide teams elkaar de hand. Elkaar bedankend voor de leuke, sportieve en spannende wedstijd. Beide teams waren goed aan elkaar gewaagd en hebben een heerlijke voetbalochtend gehad. JO-15-2: gefeliciteerd met de 2e plaats in de bekercompetitie!

JO-15-2-01.jpg

JO-15-2-03.jpg