Met elkaar het visitekaartje van SV Marum.

30 oktober 2023 16:15

Elke zaterdag vanaf 8.00u staan er ouders/vrijwilligers klaar om de gastspelers van SV Marum welkom te heten en wegwijs te maken op het sportpark. Naast het belang van het ontvangen van de tegenstanders is het vaak erg gezellig om met een groepje het ontvangstcomité te vormen.

Eén van deze groepen is bij de thuiswedstrijden van Marum 1, op zaterdagmiddag, aanwezig om, als Officials, de scheidsrechter en het gastteam te ontvangen en bijkomende werkzaamheden uit te voeren.

Berend Bolt, Rien Buijs en Mattie van Til doen dit al tientallen jaren met veel plezier als vrijwilliger.

Als ouders van…. (en vrijwilliger) maken Mindert Terpstra, Jacquelien Scheele en Ronja de Boer ook deel uit van deze groep. Helaas heeft Gerrit Tjalsma, na vele jaren, besloten te stoppen en zoeken we versterking van de groep.

Vele handen maken licht werk. Ben je toch al vaste bezoeker van de wedstrijden en/of kun je minimaal 6 van de 12 thuiswedstrijden aanwezig zijn, dan gaan we graag met je in gesprek.

Denk niet… een ander doet het wel…….en meld je aan via [email protected] of ter plekke bij Ronja de Boer of Ralf Buiter.