Sponsoren Marum JO-17-1 geven dit mooie team nog meer kleur!

1 november 2023 21:45

Marum JO17-1 is een prachtig team waar het vrienden gehalte en beleving in de categorie exceptioneel valt.

1101_SV_Marum_JO-17_1_15x20.jpg

Vaak is het in meerdere opzichten zo dat de aanjagers ook de credits verdienen en dat is met de JO 17-1 niet anders. Het moet ook es een beetje meezitten maar het werkt vaak besmettelijk. Ep (onze Eppie)van der Veen en Koenraad Aalders vormen het kader van dit team. Eppie de roep- en koosnaam is de trainer en Koenraad de perfecte aanvulling.

Toch is het altijd zo dat Plezier in wat je ook doet altijd voorop moet staan maar wat dan ook tegelijkertijd de drijfveer is. En Plezier dat is bij dit vrienden team en zijn geweldige supportersschare sensationeel! Tijdens de wedstrijden thuis en uit altijd veel supporters maar niet alleen dat meerdere zijn ook zeer gewaardeerd sponsor van dit team.

Inloop shirt, broeken en kousen worden al jaren gesponsord door de vakmannen, schilders Evert van den Bosch en Johny Varwijk, vaders van resp. Rens en Ramon. Niet voor niks, van eerst Beun en Haas gepromoveerd tot de Picasso's van het Westerkwartier. Je huis moet in een nieuw jasje even een afspraak maken met deze vakmannen.

De jackjes worden ook al jaren gesponsord door de agrarische familie Renate en Henk Hulshoff, ouders van Wouter. Ondanks de drukte op de boerderij is Renate altijd aanwezig en Henk bij DE wedstrijden ook altijd van de partij.

Dat sport verbindt wisten we al maar dit is er wel weer een mooi voorbeeld van. Zeker gaan de vrienden van de JO 17-1 hier ook na verloop van tijd met een fantastisch gevoel op terug kijken weet je uit ervaring.

Sponsoren geweldig wat jullie doen voor sv Marum en in het bijzonder voor dit team, zeer gewaardeerd.

De Reporter.