Oktoberfest, groot succes

6 november 2023 11:45

Op zaterdag 4 november jl. vond in het Clubhuis van SV Marum het Oktoberfest plaats. Voor deze activiteit waren er maar liefst 115 aanmeldingen en vanaf 20.00 uur werd er onder vrolijke, veelal Duitstalige schlagerfavorieten, vrolijk meegedanst, -gezongen en -gehost.

Klik hier voor de foto's

DJ Jelle verzorgde het licht en geluid en zorgde voor een prachtige en feestelijke invulling deze avond. Wat echt geweldig was, waren de vele toepasselijke outfits van het publiek, ter verhoging van de feestvreugde. Bekijk vooral de foto's voor een sfeerimpressie.

Speciaal voor de gelegenheid was er zelfs een act met een mix van klassiekers van de jaren '80 formatie 'Modern Talking'. Geheel in stijl stonden er pullen bier op de kaart en kon men genieten van de broodjes hamburgers en braadworst van het culinaire duo Niels en Roel.

De activiteitencommissie kijkt terug op een geslaagd evenement en spreekt bij deze haar grote dank uit voor de belangeloze inzet van de vrijwilligers achter de bar (Angela, Annemarie en Theo), bij de entree en overige werkzaamheden (denk aan versieringen, voorbereiding en opruimwerkzaamheden) rondom deze avond. Speciaal woord van dank ook aan Dorinde, Lotte en Anco voor de voorbereiding en spontane medewerking en aan de clubhuiscommissie voor de samenwerking. Zeker voor herhaling vatbaar.

Houd de website en social media-kanalen in de gaten voor activiteiten in 2024. Voor sponsoren en vrijwilligers staat er voor vrijdag 19 januari een Winterbbq i.c.m. een optreden van een speciale gastspreker op de agenda, dus 'save the date'.

Daarnaast kan men net als in 2023 een pubquiz verwachten in het voorjaar; een en ander ter vermaak en het verder vergroten van de onderlinge samenhang bij SV Marum.