Kinwell nieuwe Platina sponsor sv Marum

18 november 2023 12:00

Met grote trots presenteerde sv Marum voorafgaand aan de competitiewedstrijd tegen Burgum een nieuwe Platina sponsor. André Pastoor van Kinwell uit leek ondertekende onder toeziend oog van Doeke Reitsma (sponsorcommissie) en voorzitter Ralf Buiter het contract dat Kinwell en sv Marum aan elkaar verbinden.

DSC_6799.JPG

Andre is een sportman in hart en nieren met een grote liefde voor voetbal, vissen en formule 1. Hij is inmiddels al jaren een vast gezicht bij thuis- en uitwedstrijden van ons mannen vlaggenschip en vertelde onlangs dat hij graag onderdeel wilde uitmaken van de Marumse sponsorgroep.

Het prachtige regionale bedrijf van Andre lijkt een nieuwe speler op de markt maar niets is minder waar. Door de uitgebreide service die het bedrijf verleent in ICT en communicatie, zorgtechnologie en beveiligingssystemen was de oude naam minder passend. Bij velen zal er wel een belletje rinkelen bij de naam Telecom Services. Inmiddels is de naam steeds beter ingeburgerd door o.a. de zichtbare plek aan de A7 bij Leek. Deze mooie samenwerking zal zowel de naamsbekendheid van Kinwell als onze voetbalclub goed doen.

Voorzitter Buiter geeft aan dat het van groot belang is dat er voldoende sponsoren zijn voor een ambitieuze voetbalvereniging als de sv Marum waar ruimte is voor zowel recreatief en prestatievoetbal. Zonder ondernemers met een gevoel voor het maatschappelijk belang voor regionale breedtesport krijgen clubs het heel lastig.

DSC_6815.JPG