SV Marum JO13-2 legt basis voor overwinning FC Groningen

5 december 2023 10:30

Afgelopen vrijdag 1 december was SV Marum JO13-2 op uitnodiging van FC Groningen aanwezig bij de thuiswedstrijd tegen VVV Venlo. Door belangrijke ‘inside connecties’ bij FC Groningen van Anton Bos, mochten de Marumers voorafgaand aan de wedstrijd plaats nemen in de middencirkel met de OG Green Fuels vlag van de hoofdsponsor. Deze moest gewapperd worden, als opmaat naar een mooie wedstrijd.

1205_JO13-2_02.jpg

Dat dit een belevenis is moge duidelijk zijn. Eerst de route door de catacomben en spelerstunnel richting het veld. Dan vlak voor de aftrap in een vol stadion, het echte gras voelen en ruiken, en natuurlijk tussen de spelers bewegen op het veld. Aanvoerder Marco Rente, Luciano Valente, Radinio Balker stuk voor stuk werden ze aandachtig geobserveerd door de Marumers. Na het ‘moment of fame’ in de middencirkel mocht het hele team op de hoofdtribune plaats nemen om de wedstrijd vanaf een mooie plek te bekijken. Dat FC Groningen ook nog met 2-1 won, maakte deze schitterende ervaring compleet.

1205_JO13-2_01.jpg

1205_JO13-2_03.jpg