SV Marum en De Grote Clubactie

28 september 2019 20:15

Er zijn na 2 weken al 125 loten van de Grote Clubactie verkocht door en voor onze vereniging! En dit voornamelijk via de online verkoop, aangezien bijna alle verkoopboekjes nog in omloop zijn.

Wil jij ons helpen om ons clubdoel te realiseren? Via http://toolbox.clubactie.nl/actie/SVMarum kun je online loten kopen en steun je onze club!

De 3 fanatiekste verkopers van SV Marum, ontvangen na afloop van de verkoopactie via de Jeugd Activiteiten Commissie een cadeaubon van Nienhuis Sport als dank voor hun inzet.

Verkopen kan nog tot 1 november 2019. Ben je klaar met verkopen, lever dan je verkoopboekje zo spoedig mogelijk in bij Marleen Dekker of via je teamleider.