Grote Clubactie: Laatste week inleveren verkoopboekjes

31 oktober 2019 19:15

Deze week is het 1 november en dit is de datum dat alle verkoopboekjes van de grote clubactie weer ingeleverd moeten zijn.

Heb je nog een boekje thuis lever deze dan deze week in tijdens de training bij je leider.

Inmiddels hebben we van 25 verkopers de boekjes terug gekregen en verwerkt en hiermee al ruim ons doel van 1000 euro behaald.
We zijn zeer benieuwd waar de teller uiteindelijk op eindigt.

Is er nog geen jeugdlid bij u langs de deur geweest om loten te verkopen en wilt u wel de club steunen. Koop dan nog snel uw lot(ten) online via: http://toolbox.clubactie.nl/actie/SVMarum