SV MARUM 75 JAAR!

22 november 2019 16:15

Beste (oud-) SV Marumer,

Het is vrijdag 25 mei 1945 als er tijdens een vergadering in Hotel Kram zo’n 40 aanwezigen besluiten om een bestuur te samen te stellen en dhr. K.H. Koopman naar voren te schuiven als de eerste voorzitter van de hiermee opgerichte voetbalclub: SV Marum. Inmiddels zitten we alweer bijna halverwege het voetbalseizoen 2019/2020, wat betekent dat het 75-jarig jubileum voor de deur staat.

Via deze weg willen wij dan ook alvast alle voormalige- & huidige leden, vrijwilligers, sponsors en alle andere betrokkenen van de afgelopen 75 jaar van harte uitnodigen om dit gezamenlijk te komen vieren. Op vrijdagavond 19 juni zal er een reünie plaatsvinden en zaterdag 20 juni zal in het teken staan van voetbalactiviteiten en bijbehorende versnaperingen + (live) muziek.

Omdat wij als organisatie onmogelijk iedereen persoonlijk kunnen uitnodigen, willen wij jullie vragen om deze data alvast te reserveren en deze uitnodiging te verspreiden aan een ieder die betrokkenheid heeft (gehad) bij SV Marum. Zo kunnen wij het feest zo compleet mogelijk vieren!

Nadere berichtgeving volgt!

Met vriendelijke groet,

Commissie 75 jaar SV Marum

PS Om op 20 juni de voetbalactiviteit voor senioren op een leuke manier te kunnen organiseren, zijn wij op zoek naar zoveel mogelijk deelnemers van alle(!) leeftijdscategorieën vanaf 18 jaar die op recreatieve wijze hun voetbalkunsten nog even willen komen vertonen. Geef je dus graag op door je naam + leeftijd te sturen naar [email protected]