Kaartenactie FC Groningen - FC Utrecht

29 november 2019 20:00

FC Groningen biedt leden en betrokkenen van verenigingen aangesloten bij het Amateurconvenant de mogelijkheid om voordelig een thuiswedstrijd van de FC te bezoeken. Zondag 8 december is de tweede kaartenactie, waarbij een actietarief geldt van € 10,00 per stuk.

Het gaat om de volgende wedstrijd:
FC Groningen – FC Utrecht (zondag 8 december, aanvang 14.30 uur)

5 eenvoudige stappen om de kaarten aan te schaffen:

Stap 1: Kaarten kunnen besteld worden via http://kaartverkoop.fcgroningen.nl/sv-marum
Stap 2: Maak een account aan indien je nog geen account hebt
Stap 3: Kies in het bestelproces voor een vak waar € 18,00 bij staat (Koeman tribune)
Stap 4: Ga naar afrekenen. Er wordt een korting van € 8,00 verrekend, je hoeft dus slechts €10,00 per kaart te betalen
Stap 5: De kaart(en) worden verstuurd als E-ticket

Let wel, de kaartenactie en verenigingslink is enkel bedoeld voor leden en begeleiders van de vereniging.