Ledenvergadering 100% SV Marum op 31 januari 2020

In april 2019 is een aantal vrijwilligers van SV Marum gestart met de oprichting van 100 % SV Marum.

Doelstelling van deze vereniging is:

100 % SV Marum is een vereniging die SV Marum en al haar leden, van jong tot oud, van prestatie tot plezier ondersteunt.
Met het steunen en stimuleren van al haar leden hoopt 100 % SV Marum de betrokkenheid en levendigheid binnen de voetbalvereniging SV Marum te vergroten.

Op dit moment hebben zich al meer dan 50 leden aangemeld. Het streven is om minimaal 100 leden te werven, waardoor de vereniging een jaarlijkse gift aan SV Marum kan doen met een waarde van €10.000.

Op vrijdag 31 januari 2020 om 20:00 uur staat de eerste ledenvergadering van 100% SV Marum gepland, waarbij de leden besluiten over een adequate besteding van de ledencontributie van het eerste jaar.

Meer informatie staat in de nieuwsbrief die we inmiddels aan de leden hebben verstuurd. De nieuwsbrief kunt u hier bekijken.

Wil je meer informatie of direct lid worden? Kijk dan op www.svmarum.nl/100

Met vriendelijke groeten,