Hoofdtrainer SV Marum VR 1

17 januari 2020 15:00

De dames selectie van SV Marum is met ingang van het seizoen 2020-2021 op zoek naar een enthousiaste en ambitieuze hoofdtrainer.

Het damesvoetbal is binnen de vereniging SV Marum groeiende, momenteel zijn er 7 dames/meiden teams actief in diverse competities, waarvan Dames 1 momenteel in de 3de klasse spelen en de MO-17 meiden onlangs kampioen ( 1ste klasse ) zijn geworden.

Van de hoofdtrainer wordt verwacht dat hij of zij de trainingen verzorgt op maandag- en op woensdagavond en het team begeleidt/coacht tijdens de wedstrijden op zaterdag, alsmede de beker- en oefenwedstrijden.

Wij zijn op zoek naar een trainer ( m/v ) met een geldige trainerslicentie, met een positieve houding, flexibel is en een gezonde dosis humor heeft. Uiteraard moet diegene een duidelijke voetbaltechnische visie hebben en moet hij of zij op termijn uiteindelijk een brug kunnen slaan met oa de MO-17 meiden.

Wij als vereniging bieden goede trainingsfaciliteiten op een zeer goed sportcomplex en een marktconforme vergoeding.

Voor meer informatie en sollicitaties: Joze Neef 0681268344 [email protected]