NIEUWE INDELING JEUGD O9

22 januari 2020 19:00

De start van de tweede helft van het voetbalseizoen staat voor de deur. Op 1 februari worden de eerste competitiewedstrijden al weer gespeeld. Bij onze O9 voetbaltalenten gaat de indeling na de winterstop veranderen.

Deze veranderingen hebben te maken met de aanmelding van nieuwe jeugdleden in deze leeftijdscategorie. Door de nieuwe aanmeldingen gaan we van drie naar vier O9-teams. Hierdoor is er een betere spreiding en zullen spelers meer aan spelen toekomen. Deze indeling is in goed overleg met de technische commissie jeugd, jeugdcommissie, trainers en leiders tot stand gekomen.

Mochten er vragen zijn of er onverhoopt iemand zijn die ontbreekt in deze nieuwe O9 indeling, kunt u contact opnemen per mail met de jeugdcommissie: [email protected].

Met sportieve groet, namens de technische commissie jeugd en jeugdcommissie.