Poiesz Jeugdsponsoractie 2020 van start

31 januari 2020 14:30

Als voetbalvereniging SV Marum doen we dit jaar voor het eerst mee aan de spaaractie van de Poiesz. De actie start op maandag 10 februari a.s. en loopt t/m zondag 5 april.

Tijdens de bijna twee maand durende actie krijgt u bij de boodschappen in de Poiesz munten. Wekelijks zijn er acties waarbij extra munten voor onze club te verdienen zijn. In de winkel in Opende hangen kokers van meerdere sportverenigingen. Een van die kokers is van SV Marum . De bedoeling is om zoveel mogelijk munten te verzamelen en die in onze koker te werpen. Hoe meer munten, des te meer geld we voor onze jeugdafdeling verdienen.

Actieve verkoopdag
Op zaterdag 21 maart gaan jeugdspelers van SV Marum meedoen aan de Jeugd Sponsor actie. Van 10.00 tot 15.00 uur wordt er vanuit de marktkraam in de Poiesz in Opende de speciale fruit- of bakkerijaanbieding verkocht door 2 volwassen en 2 jeugdleden. Bij deze aanbieding krijgen klanten maar liefst 15 extra Jeugd Sponsor Munten!
Wil je voor de club in de Poeisz staan meld je dan voor 7 februari aan via [email protected]. We delen de dag in tijdsblokken in.
Indien wij geen aanmeldingen krijgen zullen wij hier als club teams voor aanwijzen, rekening houdend met het speelschema.

Komt u niet in de Poiesz in Opende maar bijvoorbeeld wel in die van Tolbert of Zevenhuizen, dan gewoon de munten meenemen en inleveren in de verzameldoos in het clubhuis van SV Marum. Dan zorgen wij dat de munten alsnog in onze koker komen.
Let dus de komende weken op de folders van de Poiesz om te weten welke munten er voor onze club te verdienen zijn. Sparen: ja graag. Dit voor onze voetbaljeugd!

Op vrijdag 17 april 2020 wordt de einduitslag bekend gemaakt tijdens de Jeugd Sponsor Gala in Leeuwarden. Heb je op zaterdag 21 maart staan verkopen in de Poiesz dan mag je mee naar dit super feest met vele bekende artiesten.