START POIESZ JEUGD SPONSOR ACTIE 2020

10 februari 2020 19:30

Dit jaar doet SV Marum voor het eerst mee aan de Poiesz Jeugd Sponsor Actie.
Vanaf maandag 10 februari t/m zondag 5 april krijg je bij elke 10,00 een munt, daarnaast zijn er wekelijks leuke acties waar je extra munten bij krijgt.

Wij nodigen jullie allemaal uit om in deze periode boodschappen te doen bij de Poiesz in Opende. Bij het boodschappen doen, ontvang je namelijk sponsormunten. De koker van SV Marum staat voor in de winkel in Opende. Ook munten van andere filialen mogen hierin worden gedeponeerd.

Hoe meer sponsormunten er in de koker komen, hoe hoger het sponsorbedrag voor de jeugd van SV Marum wordt. Vraag dus vriendjes/vriendinnetjes/oom/tante/opa/oma om de muntjes in de koker van SV Marum te doen.

In het clubhuis van SV Marum bij de bar vind u een koker waar u deze munten ook in kunt deponeren. Dan zorgen wij als club ervoor dat ze in de koker in Opende terecht komen.

Op zaterdag 21 maart zijn onze jeugdleden actief in de Poiesz Opende. Op deze dag helpt de jeugd de klanten en promoten ze SV Marum.

Deze week zijn de gevulde koeken in de aanbieding...
Kijk snel op https://www.poiesz-supermarkten.nl/jsa/aanbiedingen voor de overige aanbiedingen.