Update

13 maart 2020 13:30

Beste trainers, leiders, leden en ouders,

Het bestuur van sv Marum heeft naar aanleiding van de berichtgeving over het coronavirus een extra bestuursvergadering belegd over de doorgang van onze clubactiviteiten.

De uitkomst daarvan is dat wij het advies van de KNVB volgen en dat we naast de wedstrijden ook de trainingen NIET laten doorgaan in de maand maart. Ook andere clubactiviteiten vinden geen doorgang, zo zal de pubquiz van vrijdag 20 maart verplaatst worden naar een nieuwe datum.

We hopen dat deze maatregelen zullen leiden tot het inperken van het virus en dat we spoedig kunnen uitkijken naar het vervolg van onze competities.

Bestuur sv Marum

Ps. de bestelde tompoucen kunnen vanavond (vrijdag 13 maart) gewoon worden opgehaald.