16-3-2020 Update

16 maart 2020 10:15

Beste leden, ouders. leiders en trainers,

Afgelopen donderdag maakten we bekend dat alle voetbalactiviteiten bij sv Marum tot 31 maart werden afgelast. Het nieuws over de Corona crisis veranderd van dag tot dag en soms van uur tot uur. Inmiddels heeft onze regering besloten tot verdere maatregelen die gelden tot 6 april. Wij volgen onze regering en onze voetbalbond in de maatregelen die op dit moment genomen worden. Dit betekent dat alle activiteiten tot 6 april worden afgelast. Ook de kantine zal gesloten blijven. Ondanks dat het sportpark gesloten is gedurende deze periode leert de ervaring dat er toch mensen de velden weten te betreden om te gaan voetballen. Dit wordt dus niet door de club gefaciliteerd maar gebeurd op 'eigen' verantwoordelijkheid.
We wachten geduldig op de plannen en mogelijkheden die de knvb bedenkt voor het vervolg van de competities.

Onze prachtige club staat bekend om zijn familiaire karakter. Laten we een beetje om elkaar denken en elkaar helpen waar nodig. Wij vertrouwen erop dat we na deze nare periode ons weer spoedig druk kunnen maken over de belangrijkste bijzaak van het leven.

Bestuur sv Marum.