Einde poiesz jeugd sponsor actie

19 maart 2020 19:45

Met spijt in hun hart heeft de Poiesz aan gekondigd dat de Jeugd Sponsor Actie per direct stopt. Ze zijn genoodzaakt de uitgifte van de Jeugd Sponsor munten te stoppen, om handcontact zoveel mogelijk moeten vermijden.

De Poiesz heeft daarom besloten om elke deelnemende club of vereniging € 1.000,- aan sponsorgeld uit te keren. Dit bedrag is voor elke deelnemer gelijk, omdat vanaf heden het inzamelen van munten gestopt is.

Munten die u dus nog in huis had om in te leveren bij de kantine kunt u weggooien, die zijn volgend jaar niet meer geldig.

Als club willen wij een ieder die voor ons aan het sparen was en tompoucen heeft gekocht danken voor de steun.