Marum stelt Jens van der Ploeg aan als trainer van de tweede selectie

7 mei 2020 20:00

Jens van der Ploeg wordt de nieuwe trainer van de tweede selectie van SV Marum in het seizoen 2020-2021. Jens zal zowel de spelers van het tweede als het derde team gaan trainen. Met van der Ploeg trekt de Marumer SV een ambitieuze, gedreven en leergierige trainer aan.

jensjpg.jpg

Jens is voor SV Marum een bekende. Hij doorliep er zelf de volledige jeugdopleiding, is inmiddels al 8 jaar actief als jeugdtrainer van verschillende selectieteams bij SV Marum en is al een geruime periode, in maatschap,  hoofd jeugdopleidingen. Daarnaast ontwikkelde hij de SV Marum Academy. Kortom een voetbaldier avant la lettre.

‘Van der Ploeg zijn ruime ervaring met het opleiden van jeugdspelers komt goed van pas nu er een grote groep spelers overkomt vanuit de JO19 naar de seniorenteams. Met deze kennis en ervaring kan hij er voor zorgen dat zij zich snel op hun gemak zullen voelen en optimaal kunnen presteren’, aldus André Boezerooy namens de TC.

‘Ik vind het heel fijn dat ik binnen onze eigen mooie vereniging de kans krijg om mij als trainer door te ontwikkelen en tegelijkertijd een steentje bij te dragen aan de club die mij na aan het hart ligt’, zegt Jens van der Ploeg. Jens zal in het komende seizoen de opleiding TC3/UEFA C gaan volgen.

‘Wij wensen Jens heel veel succes toe en kijken uit naar een goede en sportieve samenwerking’, besluit TC-lid en oud-voorzitter Simon Neef.