SV Marum start komende seizoen met een MO19

3 mei 2021 21:15

SV Marum start komende seizoen een Meiden onder de 19 team (MO19).

De club kiest er bewust voor deze jonge meiden langer bij de jeugd te houden om op deze manier de overgang van de meiden naar de dames toe te verkleinen. Juist die overgang van junioren naar de senioren moet goed begeleid worden en op een natuurlijk manier Naast de MO19 heeft de club ook een MO15 en een MO13 en een dames 1 en een dames 2. De trainer van dames 1, Freddy Bollegraaf, zal ook de meiden van de Mo19 gaan trainen.

Mocht je dit nu lezen en ook zin hebben om bij de meiden/dames van SV Marum te komen spelen? De Mo19 is nog opzoek naar een keeper die de ballen zoveel mogelijk uit het doel weet te houden, Stuur gerust een mail naar

Meiden  [email protected].

Dames [email protected]