Harry Buiter Meubelspuiterij nieuwe Platina Sponsor sv Marum

13 september 2022 14:30

Met grote trots presenteerde sv Marum voorafgaand aan de bekerderby sv Marum - Vev een nieuwe Platina sponsor. Marummer Harry Buiter van de gelijknamige meubelspuiterij ondertekende onder toeziend oog van Doeke Reitsma (sponsorcommisie) en voorzitter Ralf Buiter het contract dat Harry en sv Marum aan elkaar verbinden.

Voorafgaand aan het moment van tekenen werd afscheid genomen van Johan Notebomer als sponsor. Hij werd bedankt voor de grote steun aan de vereniging. Harry een sportman in hart en nieren met een grote liefde voor voetbal, basketbal en formule 1 vertelde dat hij graag onderdeel wilde uitmaken van de Marumse sponsorgroep.

Voorzitter Buiter geeft aan dat het van groot belang is dat er voldoende sponsoren zijn voor een ambitieuze voetbalvereniging als de sv Marum waar ruimte is voor zowel recreatief en prestatievoetbal. Zonder ondernemers met een gevoel voor het maatschappelijk belang voor regionale breedtesport krijgen clubs het heel lastig.

Roan van Kammen trapte namens Harry Buiter meubelspuiterij niet alleen de wedstrijd Marum- Vev af maar hij trapte vooral symbolisch een succesvol partnerschap af. Het zal u niet verbazen dat Roan deze samenwerking opluisterde met een prachtig doelpunt.

SponsorBuiter.jpg