Nieuw Masita tenue voor Marum 1

29 september 2019 13:45

Zaterdag 28 september vond ,voorafgaand aan de wedstrijd SV Marum- VEV 67, de presentatie van het nieuwe Masita tenue door Marum 1 plaats.

Met dit tenue is voor een moderne look en vormgeving gekozen en is gebruikt gemaakt van de vaste SV Marum kleuren geel en zwart.

Klik hier voor alle foto's

Deze zaterdag waren de hoofdsponsors; S&K, REMON, Notebomer Houtconstructie en Telecom speciale gast. Zij zullen voortaan onder de naam SV MARUM SPONSORGROEP op het tenue vermeld staan.

Voorafgaand aan de wedstrijd waren er verschillende activiteiten georganiseerd waaronder een presentatie van hoofdtrainer Jan Mulder. Hij gaf uitleg aan de sponsors en genodigden over de voorbereiding van de wedstrijd die om 17.00u gepland stond. Na de wedstrijd die door SV Marum met een 2-0 zege werd afgerond vond nog een korte evaluatie plaats door de trainers van SV Marum en VEV ’67. SV Marum is trots op het nieuwe tenue en hoopt daarin nog veel successen te behalen.