Aanmelden lidmaatschap

Je gegevens

Ik ga akkoord met de privacyverklaring van de KNVB *
Ik ga akkoord met de privacyverklaring van sv Marum *

Een nieuw lid verklaart bij deze aanmelding akkoord te gaan met de punten zoals genoemd op contributie pagina en machtigt SV Marum tot het incasseren van de te innen gelden van bovengenoemd bank/gironummer.

Klik hier voor de contributiepagina

Vrijwilligers

Een vereniging zoals S.V. Marum wordt voor en door de leden in stand gehouden. De inzet door middel van het uitvoeren van een vrijwilligerstaak van ieder lid en bij jonge leden, de ouders/verzorgers, is daarbij uitgangspunt en als zodanig voorwaarde voor het lidmaatschap.

•  Dat betekent dat ouders van alle pupillen- en juniorenteams in teamverband minimaal 2x per jaar worden ingezet bij ontvangst gasten/ bardienst op zaterdag of wedstrijddagen.

•  Leden spelend in JO/MO 17 en JO/MO 19 en senioren teams worden ingezet bij het fluiten van wedstrijden en alle seniorenteams waaronder 7x7 teams en VR30+ worden daarnaast ingezet voor bardiensten (clubhuisdiensten).

Vele handen maken licht werk

Extra handen zijn altijd  welkom zeker bij bar werkzaamheden  (Clubhuiscommissie) op wedstrijddagen. Daarnaast kunnen we uw hulp altijd gebruiken bij de verschillende commissies van SV Marum. Uw inzet is altijd in overleg en kan afgestemd worden op uw mogelijkheden.

Klik hier voor uitgebreide Info vrijwilligersbeleid

Na aanmelding wordt er contact met u opgenomen om  kennis te maken  met  SV Marum.

Wie gaat de vrijwilligerstaak uitvoeren.

* = verplicht