Van eigen bodem met Tijmen Theusink: ‘Mijn droom is om in het 1e van Groningen te mogen voetballen"

Gisteren, 25 april 14:30  Bron: fcgroningen.nl In de videoserie ‘Van Eigen Bodem’ nemen we een kijkje in de ontwikkeling van een speler uit de FC Groningen Opleiding, zowel op als naast het veld.meer »

Jetse Tuithof van VV Jubbega naar SV Marum

22 april 20:30  Marum- Jetse Tuithof speelt na de zomer op sportpark de Holten in Marum. De 23 jarige aanvaller maakt de overstap van VV Jubbega naar SV Marum. meer »

G team van sv Marum als eerste geëindigd.

21 april 14:45  Zaterdag 20 april heeft het G team van sv Marum deelgenomen aan het KNVB bekertoernooi voor G-teams in Rolde. meer »

DHL pakketautomaat bij SV Marum

21 april 14:30  Utrecht, 18 april 2024: Amateurvoetbalclub SV Marum heeft een Groningse primeur; onlangs is er een DHL pakketautomaat geïnstalleerd. Deze automaat stelt leden en buurtbewoners in staat om op elk gewenst moment pakketten te versturen en op te halen. De automaat staat op Sportpark de Holten aan de Hoornweg in Marum.meer »

Kampioenswedstrijd SV Marum JO17-1 - D.V.C. JO17-1